Nejen finanční podpora, ale i dobře cílená reklama ve vyhledávání může pomoci k dosažení cíle. Dobříšský kostel se pyšní novými varhany.
Začátkem roku 2016 nás oslovil předseda spolu Sdružení pro obnovu varhan v kostele nejsvětější trojice v Dobříši, jestli bychom pomohli zviditelnit tuto sbírku pomocí reklamních kampaní na internetu. Neváhali jsme a stali jsme se správci kampaní v Google Ads, kde jsme pravidelně připravovali reklamní sestavy, například pro benefiční koncerty, které v kostele probíhaly nebo vybírali vhodná klíčová slova, na která se sestavy zobrazovaly.
Dne 31. 12. 2021 byla po 6 letech ukončena veřejná sbírka na obnovu varhan, kdy se vybralo neuvěřitelných 4 309 000 korun. Nové varhany se poprvé rozezněly Dobříšským kostelem 28. 12. 2021 na České mši vánoční.