Představte si eshopové řešení, které spojuje veškeré vaše online aktivity – od prodeje až po firemní prezentaci – na jediné platformě.
Co je hybridní eshop?
Pod pojmem hybridní e-shop si můžete představit nejen unikátní e-shopové řešení, které kombinuje standardní funkce tradičního krabicového e-shopu s možností přizpůsobení na míru, ale také platformu, která sjednocuje všechny vaše online aktivity.
To znamená, že může sloužit jak pro e-commerce, tak pro prezentaci vaší firmy.
Hybridní řešení může zahrnovat všechny standardní funkce, které byste očekávali od pokročilého e-shopu, jako jsou detailní popisy produktů, košík, objednávkový proces a uživatelské účty. Zároveň nabízí prostor pro blogy, firemní informace a další obsah, který byste tradičně našli na korporátním webu.
Výhody hybridního e-shopu
1. Úspora nákladů
Hybridní e-shop umožňuje sjednotit e-shop a korporátní web do jedné platformy, tím snížíte náklady na údržbu dvou samostatných stránek, zjednodušíte správu obsahu, produktů a marketingových kampaní.
2. Zlepšení SEO
Integrace e-shopu a korporátního webu na jedné URL adrese, může posílit SEO strategii a zlepšit pozici ve vyhledávačích
3. Flexibilita a škálevatelnost
I když hybridní eshop vychází z předkonfigurované e-shopové šablony, lze ho snadno přizpůsobit konkrétním potřebám, ať už jde o design, funkce nebo obsah. Tím se liší od běžných eshopových řešení, která jsou v konfiguraci omezená.
4. Rychlé spuštění
Na rozdíl od eshopů vytvořených na míru vychází hybridní e-shop z předkonfigurované šablony s integrovanými základními funkcemi. Nový e-shop tak může být spuštěn v mnohem kratším čase.
5. Lepší UX/UI
Integrace e-commerce a korporátního obsahu na jedné platformě usnadňuje komunikaci a prezentaci vaší značky, zlepšuje uživatelský zážitek (UX) a uživatelské rozhraní (UI).
Chcete se dozvědět víc?
Rádi vám detailně představíme, jaké kroky vás čekají na cestě k vytvoření úspěšného hybridního eshopu.
Kontaktujte nás.
Obáváte se, že přechod na hybridní e-shop není úplně levná záležitost?
Přestože může být počáteční investice do vývoje hybridního e-shopu vyšší než u standardních e-shopových řešeních, návratnost investic a dlouhodobé úspory jsou výrazné.
Efektivnější správa, lepší konverze a nižší náklady na údržbu znamenají, že celkové náklady na vlastnictví se mohou snížit.
„Naše řešení jsou navržena tak, aby byla cenově dostupná a škálovatelná. Funkce můžete přidávat postupně, přesně podle toho, jak to umožňuje váš rozpočet “
Milan Bartoň
Zakladatel & CEO
Bartoň Studio
Proč si vybrat hybridní e-shop od Bartoň Studio
Zvažujete různé poskytovatele e-shopových řešení a snažíte se rozhodnout, který je pro vás nejlepší? Zde je pár důvodů, proč naši klienti nejčastěji volí nás:
Na e-commerce trhu se pohybuje už 18 let, máme mnoho znalostí a zkušeností z oblasti vývoje a provozu úspěšných online obchodů. To nám umožňuje nabízet řešení na míru.
Prohlédněte si naši stránku s referencemi, kde naleznete příběhy spokojených klientů. Reference
Moderní IT technologie
Pokud se rozhodnete pro vývoj eshopu s Bartoň Studiem, získáte robustní a škálovatelné řešení, které bude spolehlivé po mnoho let.
Náš systém je postaven na eshopové platformě zaručující vysoký výkon a bezpečnost.
Své požadavky máte neustále pod kontrolou. Veškerý pokrok, úkoly a změny vidíte v reálném čase.
Snadno můžete určovat priority, monitorovat aktuální stav každého požadavku a schvalovat odhady prací i termíny dokončení.
Navíc vám bude k dispozici zkušený Account Manager, který zajistí hladký průběh a koordinaci vašeho projektu.