Občas se stane, že si chceme zakoupit nějaký produkt na e-shopu, ale není zrovna k dispozici, čeká na naskladnění nebo není ve slevě. To by mohlo zákazníky snadno odradit. Ale pokud budou vědět, že na změnu stavu budou upozorněni, je šance, že si počkají. A aby mohli být upozorněni, existuje proto hlídací pes.
Funkce hlídacího psa umožní vašim zákazníkům, aby se vrátili k nákupu. Ty důvody, proč nechtějí nebo nemohou zrovna v tu danou chvíli nakoupit jsou různé.
Může to být právě cena, která jim nyní nevyhovuje, ale se slevou by už ochotní zboží nakoupit byli. V tomto případě si aktivují hlídacího psa a ve chvíli, kdy se zboží dostane do slevy nebo se sníží cena, dostanou upozornění na e-mail.
Dalším případem může být momentální nedostupnost. Zákazník si opět aktivuje hlídacího psa a v momentě, kdy se zboží opět naskladní, dostane upozornění na e-mail.
V neposledním případě zákazníci dostanou upozornění, pokud mají u daného produktu hlídacího psa aktivovaného a u zboží dojde k trvalému vyřazení. Budou tedy vědět, že na zboží už nemají čekat.
Pro majitele e-shopů to znamená, že zákazníci se pravděpodobně vrátí k vám a vy získáte přehled o tom, o jaké zboží mají skutečně zájem a dokonce jsou ochotni si počkat.
Hlídacího psa si zákazníci mohou aktivovat velmi jednoduše, stačí být zaregistrovaní a přihlášení anebo zadat e-mailovou adresu, na kterou přijde e-mail s upozorněním.