Příprava e-shopu: Workshopy a uživatelský výzkum na míru
Mít vlastní e-shop je v dnešní době téměř nutnou součástí podnikání. Internetový obchod vám pomůže zvýšit prodeje, zlepšit vztahy se zákazníky a rozšířit jejich portfolio.
Zvažujete, zda zvolit předpřipravené komerční řešení, a nebo investovat do vývoje e-shopu na míru?
Před samotným programováním e-shopu zahajujeme proces spolupráce workshopem a uživatelským výzkumem, během kterého pečlivě analyzujeme a definujeme vaše klíčové požadavky.
Tato přípravná fáze nám umožňuje nejen hlouběji porozumět vašim požadavkům a očekáváním, ale také identifikovat a stanovit priority pro funkce e-shopu, které přinesou vašemu online podnikání nejvyšší přidanou hodnotu.
Správně navržený e-shop s ohledem na UX/UI umožňuje zákazníkům snadno nalézt produkty, které hledají a bez problémů dokončit nákup. Zvyšuje angažovanost zákazníků, podporuje lepší konverzní poměry a snižuje míru opuštění nákupního košíku.
Investice do profesionálně navrženého UX/UI není jen o estetice; je to strategické rozhodnutí, které zlepšuje uživatelský zážitek a celkovou kvalitu vašeho e-shopu.
„Vážíme si času, který nám při přípravě projektu věnujete. Workshopy a uživatelské výzkumy zaberou čas, ale vyplatí se. Vrátí se to třeba úpravou byznys modelu, zjednodušením ceníku nebo objednávkového formuláře.“
Milaň Bartoň
Zakladatel & CEO
Bartoň Studio
Nechal jsem si poradit – a celý projekt překopal
„O přínosech uživatelského výzkumu jsem pochyboval. Milan Bartoň mě však přesvědčil a díky rozhovorům se zákazníky vypadá Catering Portal jinak, než jsem předpokládal – web je mnohem přehlednější a při registraci nechci po lidech kvantum informací.
Byla to skvělá rada. Stačil opravdu jeden den rozhovorů. Přesně tak by měl dodavatel nad projektem přemýšlet. Bez výzkumu bych utratil víc peněz za programování zbytečností a hlavně by službu využívalo míň lidí.“
Adam Přibyl
Zakladatel
Catering Portal s.r.o.
A nebo prozkoumejte případovou studii o e-shopu Heap Co, a zjistěte jak důkladná příprava odhalila klíčové poznatky o chování a rozhodovacích procesech zákazníků.
A nebo pokračujte ve čtení
.