Interní prolinkování může mít mnoho podob, jednou z nich jsou kontextové odkazy. Přečtěte si, jak dostat na váš e-shop více uživatelů.

Interní prolinkování může mít mnoho podob, jednou z nich jsou kontextové odkazy. Přečtěte si, jak dostat na váš e-shop více uživatelů.
Pokud se pohybujete denně na internetu, denně narážíte na PPC reklamy. A možná si to ani neuvědomujete. Přečtěte si, co znamenají a jak na ně vyzrát.
Blíží se veletrh Czech On-line Expo. Opět nebudeme chybět, tak se za námi stavte na stánku nebo si přijďte poslechnout naši přednášku na téma “Nejčastější chyby na českých e-shopech”.
Přečtěte si, proč poskytovat objemovou slevu svým pravidelným zákazníkům. Objemové slevy jsou oblíbené u zákazníků i e-shopařů.
Přečtěte si v našem článku, co je pop-up okno a jak ho využít. Zaměřili jsme se především na pop-up okna, která se zobrazí při odchodu.
Říká vám něco pojem guerilla marketing? Jedná se o nekonvenční formu marketingu, která vzbuzuje různé emoce a pohybuje se na hraně etiky.
Za celý tým Bartoň Studio vám přejeme klidné a pohodové svátky a vykročení pravou nohou do nového roku!
Novela zákona o ochraně spotřebitele už vyšla ve sbírkách. Přečtěte si, čeho všeho se velké změny u e-shopů týkají.
Hlídací pes nemusí číhat jen na vaší zahradě. Patří i na e-shopy, kde ho můžete umístit k produktům a zajistit si, aby se k vám zákazníci vrátili pro zboží, které by rádi koupili.