Interní prolinkování skrze články

Interní prolinkování, které přinese více konverzí

9. 2. 2023

Píšete články na svém e-shopu? Pokud ne, měli byste co nejdříve začít. Můžou být skvělým pojítkem mezi vašimi produkty a zájmy uživatelů na internetu. A přesto, že spousta firem neví, jak s nimi naložit, stojí za to jim věnovat čas a energii a vytěžit z nich maximum.

Interní prolinkování má mnoho podob . Od navigačních odkazů v záhlaví a zápatí přes související příspěvky nebo postranní panely, až po kontextové odkazy, se kterými se právě můžete odkazovat z článku na produkty či kategorie.  

Interní prolinkování článků a produktů přivede více zákazníků

Můžete uživatele oslovit už ve chvíli, kdy teprve začíná s rozhodováním o koupi produktu. Respektive ještě neví, co by si chtěl koupit. V článku vysvětlíte danou problematiku, odpovíte na nejčastější otázky a pomůžete mu s výběrem. S pomocí interního prolinkování pak uděláte jednoduše nabídku. Stačí používat klíčová slova, která jsou hledaná a odpovídají uživateli na jeho otázky, prokládat článek odkazy na příslušné produkty nebo na kategorie produktů.

Další nespornou výhodou je, že interní prolinkování obecně pomáhá ke zvýšení kvality vašeho webu a vy si tak s nimi můžete budovat svoji značku a s jejich pomocí návštěvníkům vyprávět skrze ně příběh.

Ukážeme si názorný příklad, jak vytvořit vazbu v článku na kategorii

Prodáváte kosmetické produkty a vaším cílem je objevovat se ve výsledcích vyhledávání na předních pozicích a dosahovat konverzí. Pokud ale uživatel neví, co přesně by si chtěl koupit, můžete ho navést na váš e-shop i pomocí článku. Uživatel nemusí vědět, jak se správně starat o pleť, a proto do vyhledávače zadá: „jak pečovat o pleť“. Protože se jedná o komplexní téma, napsáním tohoto článku si otevíráte dveře k nabídce několika produktů zároveň. V článku můžete vysvětlit, jak pleť čistit, hydratovat a nebo jaká je vhodná výživa pro pleť. Na tyto témata už navážete vaše jednotlivé kategorie nebo rovnou produkty, a tím vytvoříte nabídku.

Vazba kategorie na článek

Vazba článku na kategorii produktu je ideálním doplněním vašich reklam na internetu, protože dokážete podchytit uživatele ještě na úplném začátku rozhodovacího procesu.

Využívejte váš redakční systém pro marketingové účely efektivně a dosahujte tak vyšších konverzí.

Potřebujete pomoct s vaším redakčním systémem?

Obraťte se na nás a my vám poradíme.