Už to vypadalo, že bude offline e‑commerce konferencím konec, ale naštěstí ShopCamp 2021 přece jen proběhl prezenčně a my se ho zúčastnili.
Kromě obchodních setkání jsme také byli na několika zajímavých přednáškách a praktických workshopech od těch nejlepších v oboru, abychom nasáli ty nejnovější informace z e‑commerce a mohli je aplikovat do procesu tvorby e‑shopu pro naše klienty.
Osvěžili jsme si Google Analytics, zabrousili hlouběji do jádra e‑mailingu, načerpali jsme informace, jak efektivně podpořit růst e‑shopu. Zaujala nás přednáška Petra Svobody, zakladatele společnosti Shopsys, na téma zjednodušení objednávkového procesu. Ukazuje se, že zpříjemnit zákazníkům nakupování díky možnosti využití předvyplněných údajů
(a to dokonce bez nutnosti přihlášení) opravdu přináší své ovoce v podobě vyšších konverzí. Také se vyplatí uživatelům nabídnout možnost zapamatování údajů pro další nákup.
Záznamy z konference ShopCamp 2021 i z předešlých ročníků si můžete prohlédnout na Youtube kanálu ShopCamp.