Každý e‑shop na míru, který jsme vytvořili, měl lepší výsledky než jeho předchůdce.

A dalším může být ten váš. Vytvoříme ho společně.

Poběží rychle a bez výpadků.

Bude mít vyšší konverzní poměr.

Ušetří vám náklady.

Bude připravený na další rozšíření.

Jak to děláme?

Důkladná příprava projektu

Začneme workshopem, průzkumem mezi uživateli a pečlivou analýzou podkladů. Chceme pochopit váš byznys, chování zákazníků i konkurence.

Společně vytvoříme zadání. Jádrem e‑shopu bude moderní framework Shopsys. Na něm postavíme originální řešení na míru.

Definujeme minimální verzi projektu, stanovíme reálný harmonogram, milníky, akceptační kritéria a upřesníme si rozpočet.

Veškeré analýzy vám srozumitelně představíme formou tzv. user stories. Budete prostě připraveni na všechny etapy projektu, znát rizika i způsob, jak se jim vyhnout.

Pečlivá a transparentní práce

Navrhneme strukturu e‑shopu, vyladíme UX i grafiku. Všechno to nakódujeme.

Propojíme e‑shop s vašimi firemními systémy, platebními bránami a aplikacemi třetích stran.

Provedeme optimalizaci e‑shopu pro vyhledávače (SEO).

Před ostrým startem vše otestujeme.

Budeme vás průběžně informovat o tom, co jsme udělali, kolik to stálo, co nás čeká v další etapě a k čemu je to dobré.

Hotovým e‑shopem to
nekončí

Zajistíme vám spolehlivý hosting u externích partnerů. Všechna data pravidelně zálohujeme a monitorujeme provoz, abychom dokázali okamžitě reagovat.

Sledujeme chování uživatelů na vašem e‑shopu, abychom měli reálná data a mohli stránky neustále zdokonalovat.

Naše řešení vás podrží roky. E‑shop neustále aktualizujeme, abychom se vyhnuli běžnému nešvaru online světa – technologickému dluhu.

Škálovatelné řešení e‑shopu umožní další rozvoj. Ať už jde o další systémy třetích stran, nebo o nové funkcionality.

Určitě máte nějaké otázky. Proto jsme odpověděli na ty nejčastější.

Kolik e‑shop stojí?

Máme zkušenosti s e‑shopy od stovek tisíc korun po jednotky milionů. I na menším e‑shopu odpracují projekťáci, analytici, UXáci, grafici, kódeři, programátoři a testeři alespoň 500 hodin. U velkých e‑shopů náročnost roste. Na začátku projektu zaplatíte 10 % ceny.

Co vícepráce a nečekané faktury?

Díky pečlivě připravenému projektu a průběžným reportům neustále víte, jak jste na tom cenově. Postupujeme tak, abychom dohodnutý rozpočet využili co nejefektivněji.

Je vaše řešení do budoucna bezúdržbové?

E‑shop může sloužit i 10 let, ale je ho potřeba pravidelně aktualizovat, reagovat na změny prohlížečů, vyhledávačů nebo vývoj hardwaru. Doporučujeme věnovat aktualizaci cca 160 hodin ročně. Pro fungující e‑shop je péče zásadní.

Jak dlouho vývoj e‑shopu trvá?

Přípravy, analýzy, vývoj, integrace a testování zaberou pár měsíců. Když jde všechno podle schváleného plánu, nasadíme malý e‑shop za 3-4 měsíce. U velkých e‑shopů bývá hotovo po 5-12 měsících.

Dokážete navázat na práci někoho jiného? Třeba když máme hotový wireframe?

Ano. Tak jako tak se ale pustíme do analýzy, abychom prověřili, jestli v podkladech není nějaký háček. Je to fér pro obě strany a usnadní to průběh celého projektu.

Půjde to i bez uživatelského výzkumu?

Výzkum se vyplatí. Dokáže zachytit zásadní chyby e‑shopu ještě před tím, než se analytik, UXák, grafik, kodér, programátor a tester pustí do práce. Kvalitní výzkum ušetří spoustu peněz, ale konečné rozhodnutí je na vás jako na klientovi.

Vytváříte e‑shopy i na jiném systému než frameworku Shopsys?

Shopsys je zárukou technologické vyspělosti. Je to otevřený systém, který se dá rozvíjet. A zároveň umožňuje úpravy na míru. Pro velké e‑shopy je to ideální volba.

Nebude mě vaše řešení v budoucnu limitovat?

Shopsys je otevřené řešení (open source), takže na práci Bartoň Studia může navázat kdokoli jiný, vendor locku se bát nemusíte.

Proč nám klienti důvěřují?

Máme fungující e-shop i pořádek v interních procesech

„Když jsme přišli do Bartoň Studia s tím, že chceme nový e-shop s jezdeckým vybavením, mysleli jsme si, že máme ve všem jasno. Ale výsledek dnes vypadá úplně jinak – a ještě že tak.

Vývojáři pracují agilně a přemýšlejí nad tím, co dělají. Jako klient jste vtažení do projektu, a když zjistíte, že potřebujete úpravu zadání, jde to. Díky společným konzultacím jsme navíc změnili hodně věcí v našem informačním systému a ve firemních procesech. Právě v tom vidím hlavní přínos spolupráce.“

Hana Hrdličková

Hana Hrdličková

Ředitelka

Heap Co 2.000, s.r.o.

Funkční e-shop jsme měli venku za pár měsíců

„Když jsme měnili náš e-shop s turby do aut, byla to efektivní spolupráce. Pánové od Bartoně rychle pochopili, jak náš byznys funguje, a přesvědčili nás, abychom se soustředili na to zásadní – jednoduché filtrování různých typů turba.

E-shop jsme díky tomu měli za pár měsíců online, zákazníci se na něm perfektně orientují a nám chodí objednávky. Vývojáři mají seznam úkolů do budoucna a postupně pracují na dalších vylepšeních.“

Vladimír Fiker

Vladimír Fiker

Jednatel

TurboCar s.r.o.

Nechal jsem si poradit – a celý projekt překopal

„O přínosech uživatelského výzkumu jsem pochyboval. Milan Bartoň mě však přesvědčil a díky rozhovorům se zákazníky vypadá Catering Portal jinak, než jsem předpokládal – web je mnohem přehlednější a při registraci nechci po lidech kvantum informací.

Byla to skvělá rada. Stačil opravdu jeden den rozhovorů. Přesně tak by měl dodavatel nad projektem přemýšlet. Bez výzkumu bych utratil víc peněz za programování zbytečností a hlavně by službu využívalo míň lidí.“

Adam Přibyl

Adam Přibyl

Zakladatel

Catering Portal s.r.o.

Stačí zavolat a vývojáři sednou ke strojům

„Za roky spolupráce s Bartoň Studiem se z našeho e-shopu s víny a sekty stal plnohodnotný prodejní kanál. Vyžaduje to práci na plný úvazek, neustálou optimalizaci pro marketing, plánování a rozvoj. Prostě hodně práce.

Začínali jsme nárazovou spoluprací. Ale teď máme u Bartoně každý měsíc garantované hodiny. Takže stačí napsat e-mail nebo zvednout telefon a věci se dají rychle do pohybu.“

Lenka Štemberová

Lenka Štemberová

Manažer přímého prodeje a e‑commerce

Bohemia Sekt s.r.o.

S odstupem času mohu říci, že s výsledky i fungováním nového e-shopu jsem skutečně spokojený.

„Jsem rád, že jsem před lety navázal spolupráci právě s Bartoň Studiem. Svému oboru rozumím a je mi koníčkem, ale s IT je to jiné.

V Bartoň Studiu cítím oporu a vím, že mám za sebou někoho, kdo mi podá pomocnou ruku, dávají mi cenné rady a doporučení pro rozvoj e-shopu a pomáhají realizovat moje plány v oblasti internetového prodeje."

Vladimír Švígler

Vladimír Švígler

Spolumajitel

Happy Model, s.r.o.

10 let spolupráce, na kterou kdykoli rád navážu

„Prodáváme elektroinstalační materiál a přes e-shop od Bartoň Studia jsme prodávali statisíce produktů. Spolupracovali jsme 10 let a vyzdvihl bych tři věci – vždycky jednají na úrovni, zvedají telefon a dokážou se na e-shop podívat obchodně, takže programují jen takové věci, které přináší peníze.

Bohužel to skončilo. Naše mateřská společnost rozhodla o přesunutí e-shopu na jinou platformu. Předání dodavatelům z Estonska proběhlo hladce. Díky za to. Bude-li to možné, rád na spolupráci kdykoli navážu.

Martin Jílek

Martin Jílek

Procesní manažer

Elfetex, spol. s.r.o.

Pojďme probrat možnou spolupráci.

Napište nám své číslo a e‑mail a my se vám ozveme.







    Nebo nám klidně zavolejte první vy.

    Stavíme na moderním systému Shopsys Framework. Začali jsme jako první v Česku a máme s ním nejvíce zkušeností.

    Vendor lock je nám cizí. Zdrojové kódy k e‑shopu jsou samozřejmě vaše.