Letos poprvé se web jednoho z našich klientů účastnil prestižní přehlídky nejlepších českých firemních webů. Internetová prezentace Nakladatelství Fraus se v oborovém žebříčku Obchod a prodej umístila na 6. místě a jak uvádí Nakladatelství Fraus ve svých aktualitách, „Bodové hodnocení by v některých kategoriích soutěže dokonce stačilo i na vítězství!”
Žebříčky, které vznikají v rámci projektu konzultačního centra Dobrý web, umožňují firmám působícím v České republice porovnat kvalitu své webové prezentace jednak s weby nejvýznamnějších firem v Čechách, jednak se stránkami v rámci oboru. Internetové stránky hodnotí odborná porota z pohledu použitelnosti, grafického designu, technického řešení, marketingu a přínosu pro uživatele.
Na základě bodového hodnocení webu Nakladatelství Fraus můžeme hrdě vyhlásit, že za námi zůstaly prezentace takových velkých hráčů jako SAZKA, Philip Morris ČR, TESCO Stores ČR, ČSOB či UNILEVER ČR.