Ve středu 10. března jsme se vypravili do Brna na výzvědy. Konala se tam totiž konference Efektivní web, na jejíž pokračování v druhé půlce září se BARTON STUDIO chystá jako přednášející i partner celé akce. Svým zaměřením je tato konference o marketingu na internetu určena zejména marketérům, managementu firem a webmasterům. Pro nás tedy spíše příjemné setkání s kolegy z branže, než příval nových informací. Protože jsme však nejeli mapovat trendy v internetovém marketingu, nýbrž v přednášení o něm, splnila výprava očekávání. Zajímavě podané a často vtipné příspěvky nás inspirovali k postřehům a nápadům, které jsme si poctivě zapisovali do notýsku. Zajímá-li Vás, jak s nimi naložíme, přijďte na některé z připravovaných školení nebo v září na Efektivní web do Plzně.
A co na konferenci nejvíc zaujalo kolegyni Petru Hufeislovou?
„Ján Šifra z Etargetu měl hodně působivý příspěvek s názvem 15 způsobů, jak zaujmout na internetu. Prezentace přesně tak úderná, jako by podle něj měly být titulky, o kterých přednášel. V tom, kam až se dá zajít v cílení reklamy na Facebooku, byl mrazivě neúprosný Radek Sekáč z PPClick.cz a Daniel Franc zase poskytl zajímavou sondu do internetového chování mladé tzv. síťové generace.”