Web Pivovar Groll, který jsme vytvořili pro AZ Catering, hned dvakrát zabodoval v prestižní soutěži WebTop100.
V konkurenci více než 200 firemních prezentací se stal jednoznačně nejhezčími stránkami, oceněnými speciální cenou Designová trefa.
Zároveň získal krásné 2. místo v kategorii Potravinářství a gastronomie, kde za sebou nechal weby společností jako Plzeňský Prazdroj, Nestlé, Danone nebo MADETA.
Pavel Kout, specialista na webovou grafiku a odborný porotce WebTop100, shrnul klady prezentace takto: „Web Pivovar Groll má nádherné barvy, senzační grafiku a výtečnou navigaci. Jakmile tam zabrouzdáte, dostanete chuť ochutnat jejich pivo – a tak má web správně fungovat, viďte?”
Ano, přesně takhle má web fungovat a jsme rádi, že těm našim se to opravdu daří. Hodnocení odborné poroty je důležité, ale největším oceněním pro nás zůstávají spokojení návštěvníci vašich webů.
Výsledky kategorie Potravinářství a gastronomie
- HERO CZECH s.r.o. (www.detskavyziva.cz) – 74,0 b.
- AZ Catering services s.r.o. (www.pivovargroll.cz) – 67,0 b.
- Kraft Foods CR s.r.o. (www.brumik.cz) – 57,8 b.
- COUNTRY LIFE s.r.o. (ww.countrylife.cz) – 56,5 b.
- AHOLD Czech Republic, a.s. (www.ialbert.cz) – 48,2 b.
Výsledky v dalších kategoriích si můžete prohlédnout na webu WebTop100.