Přihlášení do e-shopu pomocí účtů třetích stran

Přihlášení do e-shopu pomocí účtů Google, Facebook nebo Seznam.cz

7. 3. 2024

Přihlášení do e-shopu prostřednictvím účtů třetích stran (např. Google, Facebook nebo Seznam.cz), je ve světě e-commerce stále běžnější záležitostí.

A přináší mnoho výhod jak pro uživatele, tak i pro majitele e-shopů.

  1. Pohodlná volba pro zákazníky
  2. Výhody pro majitele e-shopu
  3. Jak implementovat tuto funkci na váš e-shop?

Pohodlná volba pro vaše zákazníky

Když zákazníci nakupují na e-shopu, chtějí minimalizovat počet kroků, které musí udělat k dokončení nákupu. Přihlášení pomocí účtů na třetích stranách umožňuje uživatelům přihlásit se pouhým jedním kliknutím.

Díky tomu, že využijí své stávající účty, nemusí si pamatovat další uživatelské jméno a heslo. Proces registrace je tak rychlejší a zákazník se může ihned dostat k obsahu e-shopu. 

Přihlášení do StartPack e-shopu

Přihlášení do internetového obchodu pomocí účtů třetích stran umožňuje automatické načtení určitých údajů,  jako je např.  e-mailová adresa, jméno a heslo. A lidé mají důvěru ve služby poskytované těmito platformami, jsou přesvědčeni, že jejich údaje jsou chráněny. Tím, že jim umožníte přihlášení do e-shopu pomocí těchto účtů, posilujete pocit bezpečí a důvěry ve váš internetový obchod.

Tato funkce není jen výhodná pro uživatele, ale také přináší výhody pro majitele e-shopu

Přihlašování přes sociální sítě umožňuje vašemu e-shopu získat přístup k informacím, jako jsou zájmy nebo preferované produkty vašich zákazníků. Tyto informace pak můžete využít k lepší personalizaci obsahu a nabídek na vašem e-shopu.

Podpora mobilních zařízení. Většina uživatelů přistupuje na sociální sítě z mobilních zařízení, a přihlášení pomocí účtů třetích stran tak umožňuje snadný a pohodlný přístup k vašemu e-shopu i z mobilních telefonů nebo tabletů.

Přihlášení pomocí účtu na třetí straně, jako jsou Google nebo Facebook, je skvělým způsobem, jak zlepšit uživatelský zážitek a zvýšit konverzi na vašem e-shopu.

Tato funkce přináší pohodlí, důvěru a bezpečnost uživatelům a může vám pomoci přilákat nové zákazníky. Proto by měla být součástí vaší e-commerce strategie.

Přihlášení do StartPack e-shopu

Jak implementovat funkci přihlášení pomocí Google a Facebook na váš e-shop?

Implementace této funkce je na platformě Shopsys Framework poměrně snadná a rychlá.

Pokud váš e-shop ještě tuto funkci nepodporuje, měli byste ji co nejdříve zvážit, proto aby byl váš e-shop pro vaše zákazníky co nejpříjemnější.