Oblíbený informační systém Money ERP je určen pro menší a střední firmy. Používá jej téměř 11 000 uživatelů ve více než 1 300 českých a slovenských firmách. Zákazníci na něm oceňují především užitečné a variabilní funkce, dostupnou cenu a podporu, která jim vždy poradí a pomůže. Je dokonalým pomocníkem pro optimalizaci firemních procesů.
Co je ERP systém?
ERP systém (Enterprise Resource Planning) je integrovaný software, který organizacím pomáhá centralizovat a automatizovat řízení různých oblastí podnikání. Tyto oblasti mohou zahrnovat finance, účetnictví, skladování, výrobu, správu lidských zdrojů, prodej a marketing a mnoho dalšího. ERP systém tak organizacím pomáhá efektivně spravovat své procesy a zdroje, a v neposlední řadě získávat komplexní informace pro strategické rozhodování.
ERP systém je důležitým nástrojem pro organizace různých velikostí, které potřebují komplexní správu svých podnikových operací. Tyto systémy mohou být šité na míru konkrétním potřebám firmy nebo využívat předpřipravené moduly a konfigurace.
Money ERP od společnosti Seyfor
Společnost Seyfor je jedním z největších evropských dodavatelů vnitropodnikových řešení pro firmy všech velikostí. V současnosti drží titul největšího výrobce účetních, ERP, mzdových a personálních systémů v České republice a v roce 2023 očekává konsolidované výnosy okolo 4 miliard korun. Kromě České republiky a Slovenska působí Seyfor i v Chorvatsku, Německu, Polsku, Slovinsku a Srbsku.
Proč Money ERP?
Funkce, které potřebujete
S Money ERP jste se pravděpodobně setkali jako se systémy Money S4 a Money S5.
Money S4 je krabicové řešení, které si můžete přizpůsobit na míru svým potřebám. Kromě 9 základních modulů si můžete vybrat ze široké škály modulů doplňkových podle toho, které nejvíce vyhovují vašemu podnikání. Nemusíte tak pořizovat nepotřebné funkce a výsledné řešení si poskládáte dle potřeb a specifik svého podniku.
Money S4 obsahuje:
- Nástroje pro řízení obchodních procesů
- Evidence obchodních případů
- Vyhodnocení nákladů a výnosů zakázek
- CRM – nástroje pro řízení vztahů se zákazníky
- Mobilní skladové řešení a pokročilejší řízení
- Účetnictví, sklady, mzdy
- Pokročilé manažerské (BI) reporty
- Možnost propojení s externími systémy
- Možnost automatizace základních procesů
V Money S5 víme, že každá firma má jiné požadavky. Proto vám funkce systému přizpůsobíme přesně na míru skrze programové úpravy. Máte tak možnost zvolit si nejen funkce v nabídce volitelných modulů, ale také si nechat doprogramovat dodatečnou funkcionalitu dle svých představ.
Aktuální legislativa
S Money ERP si můžete být jistí, že vaše podnikání bude v souladu s aktuální legislativou. Nemusíte se tak obávat případných neshod s úřady. Tým analytiků sleduje legislativní dění a všechny změny co nejdříve zapracovává do systému v rámci pravidelných produktových novinek.
Pomoc vždy po ruce
Nemusíte se bát, že byste na něco zůstali sami. Ať už potřebujete pomoc s čímkoli, konzultanti Money ERP vám vždy co nejdříve pomůžou. Vedle toho je řada placených školení, bezplatných kurzů a názorných videí na e-learningovém portálu learn.moneyerp.com.
Zrychlení procesů díky Money ERP
ERP systém je pomocníkem i ve světe e-commerce?
Automatizace rutinních úkolů díky Money ERP umožňuje rychlejší a efektivnější zpracování úkolů, což v konečném důsledku znamená rychlejší dodání produktů a služeb zákazníkům při minimálním riziku chyb.
Informační technologie umožňují sledovat každý krok procesu v reálném čase. To dává manažerům lepší přehled o tom, co se děje ve firmě, a umožňuje rychle reagovat na potenciální problémy nebo neefektivní procesy.
Také zákaznický servis může být díky automatizaci výrazně vylepšen, a to díky rychlejší komunikaci, okamžitému zpracování objednávek a lepšímu sledování stavu služeb či produktů.
Využití automatizovaných procesů pro rutinní a opakující se úkoly přináší zaměstnancům více času na ty činnosti, které firmě skutečně přinášejí hodnotu.
E-shopy, kterým už ERP systémy pomáhají
Heap Co 2.000
E-shop s jezdeckými a chovatelskými potřebami jsme napojili na informační systém Money ERP (Money S5) a usnadnili tak práci celé firmě.
“Díky společným konzultacím jsme navíc změnili hodně věcí v našem informačním systému a ve firemních procesech. Právě v tom vidím hlavní přínos spolupráce.” – Hana Hrdličková, Heap Co 2.000
První nákup
E-shop První nákup vznikl spojením 6 různých domén. Správci e-shopu začali sami pracovat na úpravě struktury Money S5 a my jsme se vrhli na e-shop. V jeden okamžik jsme vše spojili tak, aby vše klapalo.
“Jako správci e-shopu si nemůžeme vynachválit již zmiňované napojení na Money S5, protože jsme díky němu schopni ovládat e-shop jednoduše na jednom místě a máme tak kontrolu nad všemi produkty, objednávkami, platebními možnostmi, a to zdaleka není vše. ” – Martin Hejník, Mavex